Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΑΚΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ

Ένα από τα άτομα που δεν θα μπορούσαν να λείψουν από τις συνεντεύξεις του enosidm είναι και ο Σάκης Παπακώστας. Προ ημερών είχαμε την ευκαιρία να του κάνουμε μερικές ερωτήσεις. Οι τοποθετήσεις και τα σχόλια του καυστικά. Αναλυτικά η συνέντευξη:





Καταρχήν Σάκη, πότε και που έκανες τα πρώτα σου ποδοσφαιρικά βήματα;
Τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανα το 1992 στην παιδική ομάδα του Πυργετού.

Στο παρελθόν αγωνίστηκες σε πολλές και δυνατές ομάδες. Τι σε έκανε φέτος να έρθεις να αγωνιστείς στην Ένωση Δροσερού Μουριάς;
Ο λόγος που με έκανε να αγωνιστώ στην Ένωση είναι η φιλία που έχω με τον ποδοσφαιριστή Στέφανο Βαρμπομπίτη.

Έχουμε συνηθίσει να σε βλέπουμε στο αριστερό άκρο της άμυνας. Αυτή είναι η κανονική σου θέση;
Είναι η πραγματική μου θέση που μπορώ να αποδίδω το 100%.

Ποια είναι η πιο δυνατή εμπειρία που έχεις από τις ομάδες που αγωνίστηκες όλα αυτά τα χρόνια;
Η πιο δυνατή μου εμπειρία ήταν η συμμετοχή μου με την ΠΑΕ Τρίκαλα στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.

Ποιο είναι το δυνατό και ποιο το αδύνατο σημείο σου όταν αγωνίζεσαι;
Το δυνατό μου σημείο είναι το πάθος και η αγωνιστικότητα μου. Το αδύνατο μου σημείο είναι ο κακός μου εαυτός.

Πώς κρίνεις το ρόστερ της Ένωσης Δροσερού Μουριάς φέτος;
Υπάρχουν παίκτες που μπορούν να σταθούν στο πρωτάθλημα της Α' κατηγορίας, αλλά το ρόστερ είναι ανεπαρκές.

Ποια η σχέση σου με τη διοίκηση και το προπονητικό τιμ της ομάδας;
Η σχέση μου με τη διοίκηση είναι άριστη , αλλά με τον προπονητή δε θα έλεγα ότι είναι και πολύ καλή.

Που πιστεύεις οφείλεται η κακή αγωνιστική εικόνα της ομάδας μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα;
Οφείλεται στην έλλειψη ενός επιθετικού. Μας λείπει το σκοράρισμα, κάτι το οποίο φαίνεται και από τα αποτελέσματα.

Τι πιστεύεις χρειάζεται να γίνει ώστε να αλλάξει πρόσωπο η ομάδα και να έρθει ποδοσφαιρική ανάκαμψη;
Χρειάζεται περισσότερη δουλειά με το υπάρχον υλικό και δύο, αφού τόσες επιτρέπονται από την ΕΠΣΤ, μεταγραφές τον Δεκέμβριο.

Ο κόσμος άρχισε να γκρινιάζει και να απομακρύνεται από το γήπεδο μετά τα πολλά αρνητικά αποτελέσματα. Τι έχεις να πεις στους φιλάθλους της Ένωσης σχετικά μ' αυτό;
Ζητάμε την υπομονή του κόσμου γιατί η ομάδα δεν έχει την εμπειρία της κατηγορίας αυτής και εμείς οι παίκτες θα κάνουμε το καλύτερο για να τους ευχαριστήσουμε.

Στο τέλος του πρωταθλήματος πιστεύεις ότι η Ένωση θα έχει καταφέρει να παραμείνει στην κατηγορία;
Δύσκολα μεν, αλλά θα προσπαθήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου